Nejčastější dotazy o Goodgame Big Farm

Co mám ve hře dělat?

Hra vás vyzývá ke stavbě velké a úspěšné farmy. Můžete vytvářet a zpracovávat různé výrobky. Vytvořte výrobní cyklus svého hospodářství tak, že žádná surovina nepříjde nazmar.

Co všechno znamenají symboly vlevo?

Naleznete zde úkoly od všech osob, které jste ve hře potkali. Odemknutím nového obsahu získáte další úkoly. Pokud tyto úkoly splníte, můžete dostat úžasné odměny. Proto si hlídejte, zda-li vám nenaskočili nové úkoly neboli "questy".

Jak mám vyrábět a produkovat?

Výroba zboží k prodeji je velmi snadná. Je možná zasít a prodávat různé rostliny a semena. Kromě toho byste měli udržovat zásobu krmiva pro zvířata a mít připravené hnojivo pro vaše plantáže. Nic neporoste samo, ale pokud budete na výrobní proces dávat pozor, máte zčásti vyhráno!

Jak získám zlaťáky?

Zlaťáky můžete získat více způsoby. Jeden způsob je, že zlatáky získáváte s každou vyšší úrovní, do které se dostanete, a také máte šanci získaz zlaté tím, že budete hrát Goodgame Big Farm denně. To však funguje pouze po několik dní, po čase vám to zlaté za přihlášení dávat přestane. Dále můžete zlaťáky získávat za "questy" neboli úkoly, které splníte. A pokud vám i tak zlaťáky stále chybí, máte možnost si je koupit přímo ve hře prostřednictvím Goodgame eshopu.

Jaká je výhoda používání zboží, které se kupuje za zlaté?

Prémiové zboží na farmu vám poskytuje mnoho výhod! Nemusíte nadále čekat na produkci surovin - například máte hotové prémiové krmivo pro zvířata, které nemusíte mlít, a rovnou jej můžete podávat. A věřte, že zvířatům bude opravdu chutnat! Také získáte více zkušenostních bodů (experience points), díky čemuž budete postupovat úrovněmi rychleji. Obecně tedy prémiové zboží zrychlí hru a bude ji činit jednodušší.

Proč bych měl vylepšovat budovy?

Měli byste budovy vylepšovat proto, abyste zvýšili jejich produkční potenciál. Vezměme si např. mlýn: s každým vylepšením bude rychlejší. Pak domy pro zaměstnance, těm se zase zvyšuje kapacita. Snad největší výhodou je šetření prostorem. Vylepšením budovy ušetříte místo, zatímco postavením nové budovy ne. Na farmě totiž máte omezený prostor a tak byste ho měli využít co nejlépe.

Co můžu dělat v okně pro správu farmy?

Zde sledujete všechny důležité věci a produkty farmy. Můžete si tady také koupit prémiové zboží za zlaté nebo prodat vaše produkty. Také zde najdete přehled všeho, co by vaše farma mohla potřebovat, jako zeleň, hnůj, všechny krmiva a hnojiva.

Jak mám umisťovat nebo uvolňovat dekorace?

Pokud chcete odebrat dekoraci, musí být nejdříve kompletně postavená. Poté stačí kliknout na dekoraci a zvolte možnost pro odebrání v kulatém menu. Dekorace posléze zmizí z vaší farmy a objeví se vám v inventáři. Pokud se rozhodnete dekoraci opět někam na farmu umístit, přejděte do svého inventáře pomocí menu na spodní straně obrazovky.

K čemu potřebuji zaměstnance a jak je mám udržet spokojené?

Pokud budou vaši zaměstnanci spokojení, ušetříte spoustů zlatých s každou výrobou. Čím více jsou štastnější, tím pečlivěji odvádí svou práci. Pokud budou nešťastní, výrobní náklady porostou a zaměstnanci nebudou tak efektivní. Moje otázka tedy zní, chcete vaše zaměstnance zachovat spokojené? Pokud ano, stačí mít na farmě dostatek dekorací, u kterých se zabaví. Nezapomeňte, že i když budete potřebovat domovy pro své pracovníky, budete-li jich mít hodně, sníží to spokojenost všech zaměstnanců. Opět budete muset hladinu spokojenosti vyrovnat dekoracemi.

Jak mohu rozšířit svoji farmu?

Kolem vaší farmy jistě můžete najít spoustu nevyužitého prostoru. Kliknutím ne tyto prostory je můžete nakupovat jak za zlaté, tak za "farmdollary".

Nyní již snad vše důležité znáte, proto se pusťte do hraní Big Farm!